Uwaga!

niedziela, 6 października 2013

Update #1

Bardzo wszystkich przepraszam. 
Niestety nie udało mi się wyrobić z rozdziałem. 
Coś stało się z aktualnościami i nie mogę zmienić tekstu, dlatego tutaj pragnę Was poinformować, iż nie jestem w stanie jednoznacznie określić daty następnego rozdziału.
 Mało czasu, a roboty tyle, że nie wiadomo w co ręce włożyć.
Jeszcze raz wszystkich przepraszam.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie i okażecie jeszcze troszku ( jeju jak ja lubię to słowo xD ) cierpliwości.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Jejku... ja tu z zamiarem nadrobienia zaległości, a tu od miesiąca pustka. Szkoda wielka :( ale liczę, że moja cierpliwość na marne nie pójdzie i rozdział będzie BARDZO dobry ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pustka... niestety i jest mi z tego powodu strasznie głupio i przykro. Przysięgam, że w każdej wolnej chwili dopisuję chociaż parę zdań, ale niestety tych chwil jest mało i z każdym dniem coraz mniej. Rozdział jest już, w sumie, na wykończeniu, ale jednak proszę o jeszcze trochę cierpliwości. A czy będzie dobry? To już sama ocenisz :)

    OdpowiedzUsuń