Uwaga!

sobota, 10 sierpnia 2013

PROLOG


    Mówią, że przeciwieństwa się przyciągają. I choć są ludzie, którzy głęboko wierzą w potęgę miłości, zdolnej połączyć dwa, zupełnie różne serca, to nie brakuje tych, którzy twierdzą, że są za duzi na dyrdymały o pięknej i bestii.
    W myśl tej zasady istnieją więc dwa światy. 
    Jeden opromieniony radością, zabawą i śmiechem i zupełnie różny od niego, ponury, majestatyczny, wyniosły.  W każdym żyją ludzie. Ci pierwsi przyjmują przyjaciół z otwartymi ramionami, nowych, starych, są duszami towarzystwa w każdym otoczeniu. Drudzy, gardzą ludźmi niegodnymi ich uwagi. Pierwsi, utożsamiają się z tłumem. Ci majestatyczni, mają się za lepszych od innych. Jedni nie przywiązują wagi do krwi, pochodzenia czy materialnej wartości znajomych, a dla innych są to priorytety. Niektórzy zmieniają się z dnia na dzień, nie zawsze przejmując się swoim zachowaniem, pozostali zachowują arystokratyczną grację, wyczucie i maniery, w każdej sytuacji.
    Tak różne dwa światy, gryzące się ze sobą jak lew i wąż, miażdżąc i kąsając się nawzajem, jednocześnie pasują do siebie jak szkarłat i szmaragd, złoto i srebro, odwaga z ambicją, szlachetność i spryt.
    Dwa różniące się życia i dwa serca zniewolone w jednym biciu.

_____________________________________________________

Witam wszystkich, którzy jakimś cudem znaleźli się na moim blogu.  Mam nadzieję, że historia, którą chcę przedstawić przypadnie wam do gustu. Jestem amatorką jeśli chodzi o pisanie, dlatego mam nadzieję, że spodoba wam się to opowiadanie. Co do samego tekstu to z góry przepraszam za wszelkie błędy.
Mam nadzieję, że Was nie zawiodę. :)
~ Ryann Black

7 komentarzy:

  1. Ahhh czekam na pierwszy rozdział :) Świetne, szczególnie ostatnie zdanie *-*

    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową bo denerwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog zaskakujący,tajemniczy i fantastyczny.Prologi zwykle są trudne i niezbyt się udają ale ten..złotko.Czytam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prolog *.*. Lecę dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu ;) Przeczytałam prolog i muszę przyznać, że jest on na tyle ciekawy, że przekonał mnie do pozostania tu na dłużej ^^ Teraz niestety nie mam czasu czytać więcej, bo muszę mykać do kościoła :D Ale przyjdę później i wtedy bardziej zagłębię się w twojej lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA, SKĄD SIĘ TU WZIĘŁAM (poza tym, że z internetów, rzecz jasna).
    Zacznę od tego, że nie trawię romansów. No po prosty chce się rzygać.
    Rzecz druga - cholera, prolog napisany w całkiem niezłym stylu, i to właśnie to zachęciło mnie do zgłębienia następnych rozdziałów. Tak więc pędzę i nic mnie nie powstrzyma ;)
    wywiadzmartwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam po raz drugi! Żeby nie było, tym razem przeczytam od poczatku do końca i będziesz mieć spam pod każdym rozdziałem!

    I mówię to po raz kolejny - podoba mi się bardzo :*

    OdpowiedzUsuń